Logo

Projekty logo to nasz konik! Przez ponad 7 lat istnienia marki zaprojektowaliśmy kilkaset identyfikacji wizualnych, które spotkały się z pozytywnym odbiorem. Z przyjemnością zaprojektujemy coś specjalnie dla Ciebie.

Zapoznaj się z ofertą, a jeśli masz pytania, sprawdź FAQ.

w każdej z wybranych opcji otrzymujesz

"

pliki wektorowe (.ai, .pdf) i rastrowe (.png), w kolorze, bieli, czerni oraz półprzezroczyste do użytku jako „znaki wodne”

Pamiętaj – dobre logo to inwestycja. To z tym znakiem będzie kojarzony Twój biznes, pojawi się on na Twoich produktach i materiałach reklamowych.

Musisz go poczuć, utożsamiać się z nim – pokazywać z dumą. Zdajemy sobie jednak sprawę z ograniczonych budżetów początkujących firm, dlatego też nasza oferta nie jest wygórowana, biorąc pod uwagę wieloaspektowość procesu projektowania i nakład pracy.

WEKTORYZACJA LOGO od 100 zł (wycena indywidualna)
• przerysowanie rastrowej (.jpg .png) wersji logo na wektor (.pdf, .ai)

Jak pracujemy?

ROZMOWA Po wstępnym poznaniu Twoich oczekiwań i zdecydowaniu się na współpracę, otrzymujesz brief do wypełnienia. Brzmi skomplikowanie? Nie ma się czego bać! Brief to nic innego jak formularz z pytaniami do projektu, który pozwoli nam lepiej poznać Twój biznes i wizję. Nie wypełniaj go pobieżnie – im bardziej szczegółowo nam o sobie opowiesz, tym łatwiej będzie nam przygotować projekt, odpowiadający Twoim oczekiwaniom. Napisz o tym co lubisz, co Ci się podoba u innych, skąd pomysł na taki a nie inny biznes, na co zwracasz uwagę u innych, jakie cechy ma reprezentować logo etc. Pytania w formularzu pomogą Ci usystematyzować natłok myśli odnośnie logo, a nam pozwolą Cię lepiej poznać.

Możliwe, że po zapoznaniu się z wypełnionym przez Ciebie briefem, będziemy mieć do Ciebie dodatkowe pytania – dopiero po etapie rozmowy przystępujemy do pracy.

Na tym etapie poprosimy Cię też o wpłatę zadatku w kwocie min. 30% wartości zlecenia. Po zaksięgowaniu wpłaty przystępujemy do pracy.

Praca koncepcyjna

To tuż po rozmowie – najczęściej najdłuższy etap pracy, choć staramy się, żeby nie przekroczył 7 dni roboczych. (Jeśli zależy Ci na otrzymaniu projektu w określonym terminie – zapytaj, czy jest to w danym momencie możliwe). To czas na wstępne szkice, testowanie różnych rozwiązań, analizę Twojej konkurencji, dobór kilku wstępnych palet kolorystycznych oraz fontów. Papierowy szkic, a czasem akwarelowy rysunek, przenoszony jest następnie do programu graficznego. Wstępne projekty pokazujemy dopiero, gdy sami jesteśmy z nich zadowoleni.

Pamiętaj jednak, że wstępne projekty to nic innego jak… wstępne projekty! Na tym etapie wszystko możemy zmieniać. W uwagach do otrzymanych koncepcji napisz wszystko, co przychodzi Ci na myśl – co Ci się podoba, co absolutnie odpada, czy zaproponowane kolory lub fonty są ci bliskie, czy motyw graficzny sygnetu jest tym czego oczekiwałaś/łeś itp. Na podstawie Twoich sugestii naniesiemy poprawki do wybranej wersji lub przygotujemy nowy projekt.

Nie mamy polityki odnośnie liczby poprawek – chcemy, żebyś był/a w pełni zadowolony z projektu. Pamiętaj jednak o rozsądnych granicach – całkowita zmiana koncepcji na etapie poprawek, to już nie poprawka, a nowy projekt.

Przekazanie plików

Udało się – mamy ustalone logo! To etap w którym przygotowujemy dla Ciebie paczkę plików oraz opisujemy paletę kolorów i fontów. Jeśli oprócz projektu logo, zdecydowałaś/eś o zamówieniu innych projektów – przystępujemy do pracy nad nimi.