Logo
Projekty logo to nasz konik! Przez ponad 7 lat istnienia marki zaprojektowaliśmy kilkaset identyfikacji wizualnych, które spotkały się z pozytywnym odbiorem. Z przyjemnością zaprojektujemy coś specjalnie dla Ciebie.
Zapoznaj się z ofertą, a jeśli masz pytania, sprawdź FAQ.
MINI BRAND
- • projekt LOGO – 2 propozycje w oparciu o wypełniony brief + do trzech tur poprawek do wybranej koncepcji
- • opis barw + użytej w projekcie typografii
- • pisemne przekazanie autorskich praw majątkowych
- • -20% na projekty graficzne
PLUS BRAND
- • projekt LOGO – do 5 propozycji w oparciu o wypełniony brief*
- • mini brand board:
- • 2 projekty graficzne i wydruki do wyboru:
wizytówki niefoliowane, kreda mat 350 g – 500 sztuk
ulotki A6/DL, kreda mat 170 g – 1000 sztuk
vouchery składane do A6, kreda mat 350 g – 100 sztuk
metki z dziurką, kreda silk 400 g (90x50mm lub 65×65 mm) – 100 sztuk
- • 2 projekty cyfrowe do wyboru:
Instagram highlights (grafiki wyróżnionych relacji) – 5 grafik
Instagram stories – 5 gotowych grafik do uzupełnienia tekstem/zdjęciami
Instagram/Facebook – 5 gotowych grafik w kwadratowym formacie, do uzupełnienia tekstem
• papier firmowy w .odt/.doc
• wzór dyplomu/certyfikatu w pliku .pdf/.png
- • pisemne przekazanie autorskich praw majątkowych
- * poprawki bez limitu, ale w rozsądnych granicach. Przykładowo, zmiana koncepcji na etapie poprawek to już nie poprawka, a nowy projekt
- • -25% na projekty graficzne
STANDARD BRAND
- • projekt LOGO – min. 3 propozycje w oparciu o wypełniony brief *
- • mini brand board:
opis barw + użytej w projekcie typografii
2-3 wizualizacje logotypu do użytku w social mediach
sugestie stylu marki w postaci kolażu zdjęć/grafik
wskazówki, jak tworzyć samodzielnie spójne grafiki do social mediów
- • projekt graficzny wizytówki i wydruk 100 szt.
- • pisemne przekazanie autorskich praw majątkowych
- * poprawki bez limitu, ale w rozsądnych granicach. Przykładowo, zmiana koncepcji na etapie poprawek to już nie poprawka, a nowy projekt
- • -25% na projekty graficzne
w każdej z wybranych opcji otrzymujesz
pliki wektorowe (.ai, .pdf) i rastrowe (.png), w kolorze, bieli, czerni oraz półprzezroczyste do użytku jako „znaki wodne”
Pamiętaj – dobre logo to inwestycja. To z tym znakiem będzie kojarzony Twój biznes, pojawi się on na Twoich produktach i materiałach reklamowych.
Musisz go poczuć, utożsamiać się z nim – pokazywać z dumą. Zdajemy sobie jednak sprawę z ograniczonych budżetów początkujących firm, dlatego też nasza oferta nie jest wygórowana, biorąc pod uwagę wieloaspektowość procesu projektowania i nakład pracy.
WEKTORYZACJA LOGO od 100 zł (wycena indywidualna)
• przerysowanie rastrowej (.jpg .png) wersji logo na wektor (.pdf, .ai)
Jak pracujemy?
ROZMOWA Po wstępnym poznaniu Twoich oczekiwań i zdecydowaniu się na współpracę, otrzymujesz brief do wypełnienia. Brzmi skomplikowanie? Nie ma się czego bać! Brief to nic innego jak formularz z pytaniami do projektu, który pozwoli nam lepiej poznać Twój biznes i wizję. Nie wypełniaj go pobieżnie – im bardziej szczegółowo nam o sobie opowiesz, tym łatwiej będzie nam przygotować projekt, odpowiadający Twoim oczekiwaniom. Napisz o tym co lubisz, co Ci się podoba u innych, skąd pomysł na taki a nie inny biznes, na co zwracasz uwagę u innych, jakie cechy ma reprezentować logo etc. Pytania w formularzu pomogą Ci usystematyzować natłok myśli odnośnie logo, a nam pozwolą Cię lepiej poznać.
Możliwe, że po zapoznaniu się z wypełnionym przez Ciebie briefem, będziemy mieć do Ciebie dodatkowe pytania – dopiero po etapie rozmowy przystępujemy do pracy.
Na tym etapie poprosimy Cię też o wpłatę zadatku w kwocie min. 30% wartości zlecenia. Po zaksięgowaniu wpłaty przystępujemy do pracy.
Praca koncepcyjna
To tuż po rozmowie – najczęściej najdłuższy etap pracy, choć staramy się, żeby nie przekroczył 7 dni roboczych. (Jeśli zależy Ci na otrzymaniu projektu w określonym terminie – zapytaj, czy jest to w danym momencie możliwe). To czas na wstępne szkice, testowanie różnych rozwiązań, analizę Twojej konkurencji, dobór kilku wstępnych palet kolorystycznych oraz fontów. Papierowy szkic, a czasem akwarelowy rysunek, przenoszony jest następnie do programu graficznego. Wstępne projekty pokazujemy dopiero, gdy sami jesteśmy z nich zadowoleni.
Pamiętaj jednak, że wstępne projekty to nic innego jak… wstępne projekty! Na tym etapie wszystko możemy zmieniać. W uwagach do otrzymanych koncepcji napisz wszystko, co przychodzi Ci na myśl – co Ci się podoba, co absolutnie odpada, czy zaproponowane kolory lub fonty są ci bliskie, czy motyw graficzny sygnetu jest tym czego oczekiwałaś/łeś itp. Na podstawie Twoich sugestii naniesiemy poprawki do wybranej wersji lub przygotujemy nowy projekt.
Nie mamy polityki odnośnie liczby poprawek – chcemy, żebyś był/a w pełni zadowolony z projektu. Pamiętaj jednak o rozsądnych granicach – całkowita zmiana koncepcji na etapie poprawek, to już nie poprawka, a nowy projekt.
Przekazanie plików
Udało się – mamy ustalone logo! To etap w którym przygotowujemy dla Ciebie paczkę plików oraz opisujemy paletę kolorów i fontów. Jeśli oprócz projektu logo, zdecydowałaś/eś o zamówieniu innych projektów – przystępujemy do pracy nad nimi.