Projekty stron internetowych
Cennik wykonania projektów stron internetowych jest dla osób fizycznych oraz małych i średnich firm.
Dla agencji oferujemy możliwość negocjacji cen/ostatecznej wyceny!
Duże przedsiębiorstwa zapraszamy do przesyłania zapytań o wycenę indywidualną.
Ceny brutto, stawka VAT – zw.
Przykładowy cennik projektów stron internetowych przedstawia ceny minimalne, które należy traktować jako ceny wyrażone „od”. Materiały jakie mają znaleźć się na stronie, należy przekazać przed rozpoczęciem pracy. Na tej podstawie potwierdzana jest cena z niniejszego cennika lub proponowana ostateczna wycena.
Pobieramy zadatek w kwocie 30% wartości wyceny. Ponadto, płatność może zostać rozłożona w czasie. Dzięki czemu, zapłacisz oddzielnie za poszczególne etapy powstawania Twojej strony.
wizytówka/one page/landing page
rozbudowana strona główna, bez podstron
blog
strony: główna, wpisu, kategorii, archiwum, wyszukiwania + kontakt
start
strona główna + 3 podstrony
biznes
strona główna + 5 podstron
sklep
sklep + kontakt
sklep biznes
sklep + 3 podstrony + kontakt
oferta zawiera:
• projekt layoutu strony/sklepu
• instalacja i konfiguracja niezbędnych wtyczek: Woocommerce, bramka płatności, broker kurierski
• dostosowanie do urządzeń mobilnych
• uzupełnienie do 10 produktów lub 5 z wariantami
• podstawowe wymogi SEO (nie obejmuje pozycjonowania)
• podstawowa optymalizacja
• ikony social media
• Google Analytics i reCAPTCHA
• łatwość samodzielnej edycji strony (kreator graficzny divi)
• pomoc w zakupie hostingu i domeny (dodatkowy koszt)
• możliwość ustawień automatycznej aktualizacji
oferta nie zawiera
• newslettera
• integracji z systemem fakturowania
• dodatkowej wersji językowej
• bloga
• konfiguracji ponadstanardowych, nie zawartych w opcjach Woocommerce
• ręcznej aktualizacji sklepu i wtyczek (administracji/utrzymanie strony)
Jeśli prowadzisz firmę, szkolenia, platformę edukacyjną, itp. możesz zaoferować swoim klientom rabat -10%. Twoja oferta, dzięki temu stanie się bardziej atrakcyjna.
Wycena
Materiały jakie mają znaleźć się na stronie, należy przekazać przed rozpoczęciem pracy. Na tej podstawie potwierdzana jest cena z niniejszego cennika lub proponowana ostateczna wycena. W pierwszej kolejności proszę określić:
– liczbę podstron, tzn. strukturę menu, np. strona główna, blog, sklep, kontakt itd.
– liczbę/nazwy kategorii w obrębie ewentualnego bloga i sklepu. Później można oczywiście samodzielnie je dodawać/zmieniać
– liczbę przykładowych lub wszystkich produktów do konfiguracji
– czy w przypadku sklepu, sprzedawane będą produkty typu online jak opłacenie konsultacji, kupno ebooka w formie .pdf, czy również będą to produkty fizyczne? Czy wymagana będzie dodatkowa konfiguracja jak pole do wpisania np. personalizacji/uwag, wybór spośród kilku warinatów, itp.
– przewidywane formy płatności w sklepie – czy będą to tylko szybkie płatności, np. przelewy24/payU w tym blik, czy również możliwość płatności kartami albo paypal, inne.
Technologia
Strony dla naszych klientów powstają głównie w oparciu o WordPress oraz motyw Divi (tzw. graficzny edytor to tworzenia stron www; po przekazaniu dostępu można samodzielnie zmieniać swoją stronę z jego pomocą), a za ewentualny sklep odpowiada konfiguracja wtyczki WooCommerce.
Funkcjonalność sklepu można wdrożyć do istniejącej już strony w dowolnym momencie. Najpierw powstaje strona/blog, a później możemy pracować nad sklepem ale do wstępnej wyceny potrzebujemy jak najwięcej szczegółów.
Zazwyczaj do dwóch tygodni zajmuje ustalenie z klientem wyglądu strony na tyle, żeby nadawała się ona do publikacji.
Utrzymanie strony
Dodatkowe koszty, które ponosi się co roku, to odnowienie domeny, czyli adresu strony internetowej oraz hosting, – wykupione miejsce na serwerze, który działa 24/h i dzięki temu strona jest cały czas dostępna. Około 250 zł to roczny, minimalny koszt utrzymania strony.
Należy jednak pamiętać o jej aktualizowaniu – chodzi o WordPress oraz motyw i ewentualne wtyczki, z których taka strona jest zbudowana. W przypadku prostych stron, gdzie treści nie zmieniają się często, aktualizacje oprogramowania są najczęściej przeprowadzane automatycznie. W przypadku rozbudowanych stron – często aktualizowanych o nowe treści, czy sklepów zaleca się jednak, żeby mieć nad tym większą kontrolę i przeprowadzać w większości aktualizacje „ręcznie”. Wszytko można robić samodzielnie ale trzeba się tego nauczyć.
Ewentualne wsparcie techniczne, modyfikacje, czy aktualizacje treści strony, po przekazaniu dostępu do niej są dodatkowe płatne i wyceniane indywidualnie. Dlatego zazwyczaj, średni, miesięczny, dodatkowy koszt utrzymania strony, aktualizacji, rozwiązywania bieżących drobnych problemów to kwota 0-300 zł.